Business: Theory and Practice 9(3): 190-198, doi: 10.3846/1648-0627.2008.9.190-198
Ryšių su klientais valdymas nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse: privalumų ir ribojančių veiksnių tyrimas
expand article infoŠarūnas Bruzgė, Vytautas Tvaronavičius, Alminas Mačiulis
Open Access
Abstract

Globalizacija, intensyvi konkurencija ir kintanti vartotojų paklausa skatina įmones ieškoti būdų, leidžiančių joms išlikti konkurencingomis rinkoje. Todėl ryšių su klientais valdymas tampa aktualus šiandienos verslo įmonėms. Straipsnyje analizuojami ryšių su klientais valdymo diegimo privalumai ir ribojantys veiksniai nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse. Straipsnio pabaigoje pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai ir išvados.

 

Keywords
ryšių su klientais valdymas; ribojantys veiksniai; sėkmės veiksniai; nekilnojamojo turto įmonės